Wednesday, April 11, 2007

Ωκεάνια ΑΓΑΠΗ



Υπήρξε ένα ψάρι κάποτε στον ωκεανό.


Το ψαρί λέει στον ωκεανό: «Δεν μπορείς να δεις τα δάκρυα μου επειδή είμαι στο ύδωρ.»ο ωκεανός απάντησε στο ψαρί: «Αισθάνομαι τα δάκρυα σου επειδή είσαι στην καρδιά μου.»



Δεν είμαι ούτε ένα ψάρι ούτε ο ωκεανός, όμως δεν μπορείς ακόμα να δεις τα δάκρυα μου?



Το ψαρί λέει στον ωκεανό: «Είμαι εδώ εγώ δεν θα σε αφήσω επειδή θα πεθάνω μέσα σ΄εσένα.» Ο ωκεανός απάντηση στο ψαρί: «Ξέρω ότι είσαι εδώ με μένα αλλά ακόμα το μυαλό σου είναι αλλού.»



Δεν είμαι ούτε ένα ψάρι ούτε ο ωκεανός, όμως εγώ δεν θα σε αφήσω επειδή σ'αγαπώ, αλλά είμαι ένα κομμάτι στην καρδιά σου;



το ψαρί λέει στον ωκεανό: «χωρίς ψάρια δεν υπάρχει τίποτα στον ωκεανό.»ο ωκεανός απάντα στο ψαρί: «χωρίς σας δεν υπάρχει νόημα στη ζωή μου»



Δεν είμαι ούτε ένα ψάρι ούτε ο ωκεανός, χωρίς εμένα θα ζήσεις αλλά χωρίς εσένα η ζωή μου δεν έχει κανένα νόημα…



Το ψαρί λέει στον ωκεανό:«λοιπόν ποσά ψάρια έχεις γνωρίσει πριν από μένα ?»ο ωκεανός απάντα στο ψαρί:«δεν είσαι σίγουρα το πρώτο ψάρι που ήξερα αλλά σίγουρα το πρώτο ψάρι στην καρδιά μου»



Δεν είμαι ούτε ένα ψάρι ούτε ο ωκεανός, και δεν είμαστε ο ένας του άλλου πρώτοι αλλά εσύ ξέρεις ότι κάθε φορά που αρχίζω να σκέπτομαι είσαι πρώτα στο μυαλό μου….



Το ψαρί λέει στον ωκεανό:«γιατί είμαι πάντα αυτός που πάντα πρώτος ρωτά? »ο ωκεανός απάντα στο ψαρί:«επειδή μου αρέσει να αρχίζεις τις σκέψεις σου»



Δεν είμαι ούτε ένα ψάρι ούτε ο ωκεανός, γιατί πρέπει να με έχεις στην αναμονή? Δεν ξέρεις σ'αγαπώ δεν ξέρεις ότι είναι πολύ επώδυνο δεν ξέρεις ότι βασανίζομαι.


Εάν το είμαι ο ωκεανός και είσαι ένα ψάρι θα είσαι πάντα μέσα στην καρδιά μου…. Εάν είμαι ένα ψάρι και είσαι ο ωκεανός θα μου επιτρέψεις να κολυμπήσω στην καρδιά σου?


Στην τρελή εμμονή μου για σένα.

8 comments:

fish eye said...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ..ερωτευμενο..καλημερουδια..

ilias said...

καλημερα να εισαι καλα.

fish eye said...

σου εχω αφιερωση..φιλια..

Μικρός Πρίγκιπας said...

Απ' τα ομορφότερα post που έχω διαβάσει........

ilias said...

thnx na se kala

Little A said...

Πολύ όμορφο!
Καλημέρες.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Διάβασε αυτό: www.fakellaki.blogspot.com
Ράγισμα καρδιά μου...

ilias said...

ειναι φοβερο