Thursday, July 19, 2007

ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ :-)

10 comments:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ε, μή μου πεις ότι σου αρέσει αυτός πιο πολύ από μένα;
:-)
Κάθε καλοκαίρι, κάνει την έκπληξη. Σωστή η επιλογή της Cosmote

Γλαρένιες αγκαλιές

ilias said...

ποτε!:) πολυ Αισιόδοξο κομμάτι.
να σε καλα

kat. said...

χρόνια καλά..

να σε χαίρονται μωρό μου..
και εμείς..
και οι άλλοι..
και όλοι..

ilias said...

Thanx you very very much! Να είσαι καλά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Πω,πω.....ντροπή μου
ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ!!!!!
Γιόρταζες και το λησμόνησα εντελώς....

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ και ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!!!!!!!!

Φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές

ilias said...

siga den egine kati :)eyxaristv para poly

iLiAs said...

Χρόνια πολλά με υγεία συνονόματε!
Πιο πολύ ζωή, πιο πολύ χαρά! :)

ilias said...

Ανταποδίδω συνονόματε! Να είσαι καλά.

Ηλιας....Just me! said...

Αλλος ένας συνονόματος και συντοπίτης! Να σου πω χρόνια πολλά τώρα θα πάει πάρα πολύ! Ένα καλώς σε βρήκα όμως πιστεύω είναι αρκετό! μου άρεσε πάρα πολύ το post σου για τον πορθμό του Ευρίπου... Keep walking my friend!

If...ιγένεια said...

Μιχαλάκος!! Μεγάλη συμπάθεια του έχω, και όλη την δισκογραφία του φυσικά..